måndag 1 mars 2010

Skaffa ännu ett barn bär det första bor i familjehem ? ( FamiljeLiv)

Jag har en son på 2 år, född dec -07. För ett år sedan flyttade han till ett familjehem pga att jag mådde dåligt och inte klarade av att ta hand om honom just nu. Min depression blev sämre och sämre. Låg inne på psyk under kort tid och efter jag kom ut gick jag med på att skriva av mig vårdnaden (vilket jag nu inser är ett stort misstag). Ångrade så att jag gjorde det och jag kämpar för att få tillbaka vårdnaden.

Träffar min son en gång i månaden endast en timma i familjehemmet för det har hans far bestämt.


Jag har nu precis flyttat ihop med min nuvarande pojkvän och trivs hur bra som helst med han och känner att jag älskar han. Jag har under en tid velat ha ett till barn. Och min sambo säger att han inte skulle ha något emot att få barn.

Jag har nu p-stav och ska ta ut den nästa vecka då jag har så kraftiga humörsvägningar av den.


Jag längtar så efter att få en liten igen, men är orolig hur alla ska reagera på att jag får ett till barn till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar