måndag 12 april 2010

Grannen tycks vara otrogen , Ska jag berätta ?

Jag bor i ett hus och har en granne precis brevid mig. Vid flertalet tillfällen har grannen fått besök av en man som inte är hennes egna sambo och detta vid tillfällen då hennes egna sambo varit borta på jobb. Mannen kommer på besök och sedan följer det en rad rytmiska ljud i kanske tio minuter. Jag har försökt komma på att det måste finnas en förklaring, men kan verkligen inte se någon annan än att de har sex. Jag är varken vän med grannen eller hennes sambo och kommer inte berätta för jag har inte sett någon ha sex. Jag vill egentligen inte blanda mig i deras förhållande, men tycker det är fruktansvärt osmakligt det hon gör och försåtr inte hur hon har moral att göra sådant! Jag har som sagt inte sett de ha sex, men kan inte annars komma på var de rytmiska ljuden kommer från. Tips?

Vad skulle ni göra? Vad tycker ni att jag ska göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar